woensdag 24 november 2021
Erg handig. Not.
Zoeken in Google levert steeds een 404 op.
Zelfs de foutpagina is in Google opgenomen:
Andra Weg lijsttrekker GL Berkelland.
Ik zal niet GroenLinks stemmen denk ik, maar aan de lijsttrekkers zal het niet liggen. Zijn toch steeds bijzondere, mooie mensen mensen.
maandag 22 november 2021
Energieplannen Berkelland minder hoogdravend dan twee jaar geleden
Tubantia/Topics.nl:
Natuurlijk lukt dat. We zijn namelijk via plannen uit 2019 al energie neutraal in 2030:
We schreeuwen maar wat, nietwaar?
Goed denkwerk, Hugo.
Als je alleen nog maar gevaccineerden hebt, valt het ook niet meer op dat je hebt gefaald.
Dan kunnen we niet meer vergelijken.
Goed denkwerk, Hugo.
Hoe zit het overigens met de cijfers? Krijgen we die nog?
Ik moet eigenlijk aan het woord ‘zorgcowboy’ denken als ik je zie.
Lees ook:
Hans Pelle kapt met raadswerk. Werkte zich -naar eigen zeggen- kapot voor minder dan het minimumloon.
Hans werd er te druk mee, 25 uur per week voor raadswerk.

Maar dat is natuurlijk ook niet echt nodig, Hans. Zoveel uren.
Wat doe je dan toch allemaal?
Bovendien verdien je dan minder dan het minimumloon.
Op tubantia.nl:
Eigenbelang.
Bruls heeft als ge-vac-cineerde met 60 kg overwicht wel het grootste probleem.
Het lijkt me niet wenselijk dat hij in zijn positie uit eigenbelang moet handelen.
Hugo doet dat ook. Hugo jaagt misschien wel honderdduizenden medeburgers over de kling. Omdat hij weigert zijn ongelijk toe te geven. En conform te handelen.

Waar zijn de getallen, Hugo??
zondag 21 november 2021
Statistieken van het Engelse ONS kans op overlijden dubbel zo groot bij vac-cin
En hoe zou het gaan na spuit 3 ?
Daarom krijgen we geen getallen van Hugo.
Dan moet je toegeven dat je ernstige fouten heb gemaakt Hugo!
Neede - Oudestraat heeft het moeilijk
Een winkelstraat die het erg moeilijk heeft is de Oudestraat in Neede. Het rapport ‘Van reparatie naar transformatie’ uit 2017 heeft dit duidelijk bevestigd. Op dit moment staat ca. 33% van de winkels in de Oudestraat leeg, dit lijkt binnen enkele jaren op te lopen naar 50%. Structurele leegstand is het gevolg. Voor zowel de straat als het vastgoed moet een nieuwe functie worden gezocht.
lees meerHet gaat om een straat zonder drugspanden.
De Oudestraat v2.
Dit voormalige drugspand bijvoorbeeld is alweer gevuld.
Woonbestemming.
Evenals andere voormalige bedrijfspanden.
De opgekochte panden van Cox een Vultink worden afgebroken. Daar komt toch een parkje?
Samen met het pand van Hesselink wordt dat dan een erg duur parkje.
Er wordt verder toch ook een blok winkels afgebroken om er Prowonen een goedkoop blok appartementen te laten bouwen om dat voor bizarre prijzen te verhuren?
zaterdag 20 november 2021
Zes weken cel voor wietkwekerij Oudestraat Neede
Dit is een reclamespot: ‘Begin je eigen drugshandel’
Abonneren op:
Posts (Atom)